Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lillaego | użytkownik

imię i nazwiskoSonia adresGdańsk zarejestrowany08.07.2009 @20:36:58 ostatnio na stronie23.08.2013 @01:17:42

fiu fiu (:

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty58 komentarze506 posty na forum0

komputer / sprzęt
D80

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Anielkaaa    18.08.2009 @20:25:06
_______
Wybieram tylko to co mi się podoba.
Nie dziękuj, oceń.
~marcelina505    15.08.2009 @15:03:32
Oj tak, wdzięczne są
Dzięki, pozdr
~pauldill    13.08.2009 @19:15:33
fotka dziabnieta Olympus E-410 na kitowym szkielku 14-42 dzieki i pozdrawiam !
~Niki05    13.08.2009 @18:37:48
hm, właściwie to nie moje rodzinne miasto, ale uczę się tutaj- dlatego mam przyjemność codziennie przechadzać się po Starówce zgadzam się, miasto jest przepiękne
a do galerii zapraszam w takim razie za jakiś czas) pozdrawiam.
_______
'together we stand, divided we fall.'
~lackyluck2    12.08.2009 @23:00:00
to akurat Rowy
_______
Zapraszam do mojej Galerii http://lackyluck2.digart.pl/digarty/
~TweeCioch    12.08.2009 @16:12:59
Zdjęcie kota jest stare jeszcze wtedy nie umiałam transparentnych napisów xD
_______
Dobrze jak nie za dobrze
Nie zaszkodzi niepolepszenie
Jak tylko można wytrzymać
Na głupi sposób swój.
~przemek9800    10.08.2009 @22:04:46
ja wiem
_______
~przemek9800    10.08.2009 @21:39:08
No ale nie wszyscy muszą się znać na wszystkim
_______
~Neynora    10.08.2009 @21:38:49
dziękuję,ale to nie jest makro...
~przemek9800    10.08.2009 @21:28:47
dziękuję napewno samiec sarny nie tak zwany jelonek - jest to samiec łani a tak wiele osób to myli a jest wielka różnica
ostatnio edytowane: 2009-08-10 21:29:52
_______
~mojakwestia    10.08.2009 @08:34:37
Zamierzony
_______
Proszę, nie dziękuj za ocenę na profilu, o wiele cenniejszy będzie dla mnie komentarz dotyczący mojego zdjęcia, ponieważ jestem tu, aby się czegoś nauczyć.
~MrPuchacz    06.08.2009 @09:57:30
dzięki wielkie
~giligili    05.08.2009 @13:48:33
dziękuję:D
_______
'Bez wstydu nie ma seksu, a bez seksu nie ma miłości. A niedługo walentynki!'
~kasiaczarna    05.08.2009 @09:58:08
zachody skąd... z nieba
wystarczy tylko wyjść na spacer, czy wychylić się na balkon)
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~MrPuchacz    04.08.2009 @13:45:44
z ręki
dziękuję!
~MrPuchacz    26.07.2009 @22:00:06
Kasia, Kasia!
dziękuję
~MrPuchacz    25.07.2009 @11:34:38
prosze
~kasiaczarna    22.07.2009 @22:01:18
najulubieńszy
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~Pixarcell    19.07.2009 @11:10:55
hehe
~mozefajnypio    19.07.2009 @10:44:31
obiektyw pentaxowy : D (tajemnica zawodowa )
~giraffe17    18.07.2009 @13:05:24
najwazniejsze jest to ze ludziska sie w nie wpatruja i sie czegos doszukuja
a to taki abstrakt prawie.
~mozefajnypio    18.07.2009 @12:57:48
koemntarz do zdjecia.. on był większy od ciezarówki to czego miał się bać..
~mozefajnypio    18.07.2009 @12:57:05
no.. ale komentować masz.. jak juz obserwujesz bo kijem po tyłku bede ścigać
~kasiaa23    18.07.2009 @12:40:11
dzięki. i gratuluje galerii, podoba mi się bardzo.
~Fossa    17.07.2009 @22:10:38
niezmiennie ten sam
_______
dreams are for fools, they let you down.
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt